Журнал "Галерея" №3-4 (39-40), 2009


З М І С Т

 

Події

О.Баршинова. 53-тя Венеційська бієнале: «створення світів» на межі ефемерного і реального
С.Олейник. «Миры 53-й Венецианской биеннале»
Г.Вишеславський. Українська нова хвиля в Національному художньому музеї та «Совіарті»
О.Голуб. Гогольфест: бажане і дійсне
І.Марченко. Проект «Відеостіна»
К.Голосій. KievFotoCom-2009. Мова «інтроверсій»
Н.Галенчик. Змушений універсалізм художника
Л.Герман. Вирваний Світ

Поза Києвом
О.Сидор-Гібелинда. Волинський Амаркорд
А.Звіжинський. КИНЬ ЦЕ
Л.Савицька. Осінні вернісажі Харкова 2009 року

Закордоння
І.Вишеславська-Дюран. Контратака ФІАКу
П.Яковенко. Цифрове подвір’я №3 (Виставка творів гурту «Г.В.Х.» в Амстердамі)
Ута Кільтер. Про художній початок у сучасному мистецтві (відвідування Третьої московської бієнале)
В.Мироненко. Dominik Art Projects на Краківському місяці фотографії
С.Олейник. «Что это за общество, которое давит картины бульдозерами!»

З історії світового мистецтва
Л.Лисенко. Сальвадор Далі – сюрреалістичний академіст, академічний сюрреаліст

Музей сучасного мистецтва. Дослідження, свідоцтва, спогади.
Л.Ковальська. Михайло Бойчук – учитель і митець
I.Бондар-Терещенко. Останній з могікан футуризму

Арт-бізнес, маркетинг, планування
С.Побожій. «Черепиця замінила солому» на будинку Руссо в Барбізоні
О.Балашова. Інтерв’ю з Олексієм Василенко. Аукціон актуального мистецтва
П.Сойка. Каталізатор корекції

Бюлетень Спілки продюсерів, кураторів, експертів і колекціонерів сучасного мистецтва
О.Рижова. Про музейну експертизу
Л.Толстова. Відношення до предмету мистецтва визначає завдання його дослідження

Огляд книг
С.Олейник. Олег Сидор-Гібелинда. «Українці на Венеційській бієнале: сто років присутності»
П.Рудий. Книга «Ілля Рєпін і Сумщина»

Повідомлення від галерей та художників
Харківська міська художня галерея

ЦСМ "AURUM", Одеса