"Фото, відео. Харків 60-90 рр."
Куратор - Андрій Авдєєнко. Співкуратор-мистецтвознавець - Тетяна Павлова

У світовому фотомузеї останніх десятиріч безумовне місце належить харківській фотографії. Таке ж грунтовне її місце в "Музеї сучасного мистецтва". Коли у 1972 році в Харкові з'явилась група "Время" (найбільш відомі імена: Борис Михайлов, Олег Мальований, Олександр Супрун, Євген Павлов) - це не було національним виступом, хоча родинні риси української школи: драматизація (що оживлює міфологему України як руської Італії), естетизм та гедонізм в сполученні з особливого роду брутальністю - вже тоді були гротескно акцентованими. Це був початок фото андерграунду.
В 80-ті роки харківська фотографія вже отримала світове визнання. Але її триумф у ці роки не сприймався ні в якості досягнень Харкова як своєрідного культурного центру, ні навіть України. Це явище, що увійшло тоді в світовий культурний простір, отримало назву "іншої радянської фотографії", хоч феномен цей мав яскраво виражений місцевий характер. В харківській фотографії в цей час з'явились ще кілька колін авторів. Це були Віктор Кочетов та Роман Пятковка, зв'язані з групою "Время", і більш "центрові" Сергій Солонський, Леонід Константінов. Далі - група "Госпром": Сергій Братков, Валерій Крей, Володимир Старко та інші з їх акцентуацією репортажу і використанням в арт-фотографії документального фото. Представники наступної генерації: Ігор Чурсін, Ігор Карпенко, Андрій Авдєенко, Олександр Папакіца, зацікавлені концептом, повернулись до студійної постановчої фотографії. Згідно з цим хронописом виставка складається з двох розділів. Перший охоплює період 1970-80-х рр. Другий (фото і відеоарт) 1990-ті роки.

Т. Павлова

      В проекті приймають участь:

Авдєєнко А.
Братков С.
Константінов Л.
Кочетов В.
Карпенко І.
Мальований О.

Михайлов Б.
Макієнко А.
Окунь Г.
Оглоблін В.
Павлов Є.
Пятковка Р.

Папакіца О.
Солонський С.
Старко В.
Супрун О.
Тубалєв Г.
Чурсін В.